مادر
دوست دارم دروغه
تنهام خيالت پيشمه
درباره وبلاگ


عمر هركس به تمناي خيالي گذرد,عمر ما جمله به ياد رخ دوستان گذرد

پيوندها
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان mina و آدرس batotanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 31733
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mina

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:30 :: نويسنده : mina

زمین خوردن چه زیباست!

اگر هدف بوسیدن خاک پای مادر باشد

بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان
خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و
صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . .




روز مادر رو به همه مادران تبریک میگم این پست هم تقدیم میکنم به  مامان فرشته ومامان لیلا


نظرات شما عزیزان:

saman
ساعت13:20---9 فروردين 1391
بابا ایول داری مطالبت حرف نداره.موفق باشی

amirhassan
ساعت17:55---6 فروردين 1391
سلام من نمیدونم اسمت چیه اما ببین دوست مینا وب شما خیلی عالی هست حتی میتونه بهترم بشه من شما را لینک میکنم شما هم اگر خواستی لینکم کن در ضمن بیا به من هم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: