طعمه
دوست دارم دروغه
تنهام خيالت پيشمه
درباره وبلاگ


عمر هركس به تمناي خيالي گذرد,عمر ما جمله به ياد رخ دوستان گذرد

پيوندها
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان mina و آدرس batotanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 31736
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mina

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:30 :: نويسنده : mina


وقتی شیری طعمه اش را با امدن.

 لاشخورها رها میکند.نشان ترس نیست.
بلکه باورش این است .
که طعمه اش دیگر ارزش خوردن ندارد.


نظرات شما عزیزان:

عارف آذرنيا
ساعت13:53---21 دی 1391
سلام مينا جان من مدير وبلاگ حسرت ديدار هستم.شماگفتين كه هر كس مارو لينك كنه ما هم اونو لينك ميكنيم ولي... www.hasratdidar.loxblog.comمنتظرم.باي...

reza
ساعت7:26---6 مهر 1391
در سکوت می توان نگاه را معنا کرد و آن را با عشق به دل پیوند زد می توان بهار را به دیدار برگهای خزان زده برد و برای رازقی های امید از عطر دوست داشتن گفت می خواهم سکوت کنم و تنها به حرف نگاهت گوش کنم.

عاشق تنها
ساعت17:50---22 تير 1391
مینا جان بهم سر بزن

عاشق تنها
ساعت23:04---18 تير 1391
سلام نیستی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: